فایبرسمنت فایبرسمنت برد تولید کننده فایبرسمنت فایبرسمنت ایرانی لیست قیمت فایبرسمنت قیمت فایبرسمنت سمنت بورد سمنت برد فروش فایبرسمنت فروش فایبرسمنت نمای فایبر سمنت سمنت برد طرح چوب
×
سبد خرید

sample42

طرح جهیزیه ارزان

sample42

وام خرید خودرو

sample42

وام خرید جهیزیه

sample42

وام خدمات ازدواج

sample42

طرح ماه عسل

مسئولان شرایط ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنند

۸/بهمن/۱۳۹۶
اخبار -
بدون دیدگاه

مسئولان شرایط ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنند : امین‌رضا مرآتی امروز در نشست ساماندهی امور جوانان این شهرستان٬ با اشاره به اهمیت جوانان در توسعه و ترقی جامعه اظهار داشت: آینده  اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی یک جامعه بستگی به ظرفیت جوانان آن جامعه دارد و هم اکنون متاسفانه زنگ خطر بالا رفتن سن ازدواج در منطقه و جامعه به صدا در آمده است.

مسئولان شرایط ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنند

وی افزود: سرمایه­ گذاری برای نسل جوان، در حقیقت نوعی ظرفیت سازی جهت پیشرفت و آبادانی جامعه است که باید توجه ویژه‌ای به این امر صورت پذیرد.

فرماندار شیروان٬ توجه به اشتغال و ازدواج جوانان را از مسائل بسیار مهم جامعه امروز برشمرد و بیان داشت: توجه به اشتغال و همچنین ایجاد انگیزه مثبت برای ازدواج در جوانان باید جزو دغدغه های اصلی مسئولان باشد.

مرآتی با بیان اینکه جوانان سرشار از انرژی، فکر و ایده‌های جدید و خلاق هستند و با واقعیت‌های بین المللی ارتباط وقدرت تعامل بیشتری دارند ، گفت: تا زمانی‌که کارها و برنامه ها به دست جوانان با انگیزه، قوی و پر ریسک سپرده نشود از کیفیت لازم برخوردار نمی باشد.

وی تصریح کرد: در بحث معرفی٬ ضرورت  و اثرات مثبت ازدواج٬ باید بیشتر کار کنیم  تا از رواج زندگی‌های تک نفره و مجردی جلوگیری کنیم.

فرماندار شیروان گفت: بحث اشتغال جوانان به یک مشکل جدی تبدیل شده که آسیب های اجتماعی زیادی را بدنبال داشته است. فراد جامعه شناس و رسانه‌ای در حوزه رفع مشکلات جوانان و ازدواج می‌توانند بسیار موثر عمل کنند.

ازدواج آسان | مجمع ازدواج اسان  توسعه و ترویج ازدواج آسان | فرهنگ ازدواج آسان | ازدواج  آسان جوانان  | طرح ازدواج آسان

برچسب ها:



دیدگاه
دیدگاه شما :