فایبرسمنت فایبرسمنت برد تولید کننده فایبرسمنت فایبرسمنت ایرانی لیست قیمت فایبرسمنت قیمت فایبرسمنت سمنت بورد سمنت برد فروش فایبرسمنت فروش فایبرسمنت نمای فایبر سمنت سمنت برد طرح چوب
×
سبد خرید

sample42

طرح جهیزیه ارزان

sample42

وام خرید خودرو

sample42

وام خرید جهیزیه

sample42

وام خدمات ازدواج

sample42

طرح ماه عسل

نخستین نشست ستاد ملی بزرگداشت هفته ازدواج با حضور محمدمهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد

۳/تیر/۱۳۹۸
اخبار -
بدون دیدگاه

نخستین نشست ستاد ملی بزرگداشت هفته ازدواج با حضور محمدمهدی تندگویان معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

محمد مهدی تندگویان معاون امور جوانان در نخستین جلسه ستاد ملی بزرگداشت هفته ازدواج:

وام سنگین تر کمکی به افزایش ازدواج نمی کند

جوانان اشتغال ایمن و مسکن ارزان می خواهند

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: امسال خود جوانان تقاضا داشتند مبلغ کمتری وام ازدواج بگیرند تا بتوانند اقساط را پرداخت کنند. این یک پیام برای مجلس است که نشان می دهد افزایش وام ازدواج بیش از این کمکی به افزایش آمار ازدواج نخواهد کرد و در حقیقت موضوعاتی دیگری مثل اشتغال ایمن و مسکن ارزان است که می تواند موجب افزایش ازدواج شود.

ازدواج موضوع همیشگی کشور است و منتهی به این هفته نمی شود اما در حقیقت روز ازدواج امیرالمومنین علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا (س) بهانه ای ست برای گرامیداشت ازدواج و ترویج ازدواج آسان و به دور از تشریفات و تجمل.

دولت در موضوع ازدواج کارهای خوبی را علیرغم مشکلات اقتصادی که با آن روبرو بوده، انجام داده است وانصافا به همه تعهدات خود در حوزه وام ازدواج به طور کامل عمل کرده است.

امیدواریم تا پایان دولت جایی در کشور نباشد که مرکز مشاوره ازدواج نداشته باشیم و باید به سمت توسعه این دفاتر در شهرستان ها و مناطق محروم تر هم برویم.

موضوع دیگری که هم درخواست ما و هم خواست مشاورین ازدواج بوده، این است که مراجعه کنندگان دفاتر مشاوره، بتوانند تحت پوشش بیمه قرار بگیرند که این امر باعث افزایش مراجعه مردم و جوانان به مراکز مشاوره و دریافت خدمات مشاوره خواهد شد.

هفتاد درصد از متقاضیان طلاق زیر ۵ سال از زندگی مشترکشان می گذرد که این نشان از شناخت پایین زوجین از یکدیگر می دهد و اهمیت فرهنگ سازی و نقش دفاتر مشاوره ازدواج در شناخت زوجین از یکدیگر را می رساند. در حقیقت موضوعات مهم تری از اقتصاد وجود دارد که باعث طلاق می شود که باید به آنها ورود کنیم.

هفته جوان امسال با وجود وقوع سیل در استان های کشور بسیار خوب برگزار شد و اتفاقاً خیلی به سیل زدگان کمک شد.

لازم است بگویم هنوز جوانان و فعالان سمن های جوانان در مناطق سیل زده حضور دارند و به آسیب دیدگان کمک های مختلفی ارائه می کنند

 

.

 

برچسب ها:



دیدگاه
دیدگاه شما :