فایبرسمنت فایبرسمنت برد تولید کننده فایبرسمنت فایبرسمنت ایرانی لیست قیمت فایبرسمنت قیمت فایبرسمنت سمنت بورد سمنت برد فروش فایبرسمنت فروش فایبرسمنت نمای فایبر سمنت سمنت برد طرح چوب
×
سبد خرید

sample42

طرح جهیزیه ارزان

sample42

وام خرید خودرو

sample42

وام خرید جهیزیه

sample42

وام خدمات ازدواج

sample42

طرح ماه عسل

انعقاد تفاهم نامه به منظور حل مشکلات ازدواج جوانان گلستان

۱/مرداد/۱۳۹۹
اخبار -
بدون دیدگاه

امضای تفاهم نامه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گلستان و مجمع ازدواج  جوانان استان گلستان

 

حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» ظهر امروز (چهارشنبه یکم مرداد) در مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری با مجمع توسعه ازدواج آسان جوانان مهر اظهار کرد: در مقوله کارهای امور خیر اقدامات خوبی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه برنامه ریزی شده است.

وی به ازدواج امام علی (علیه السلام) و حضرت فاطمه (سلام الله علیها) اشاره کرد و گفت: تسهیلگری در امر ازدواج بسیار حائز اهمیت است و باید موانع ازدواج جوانان را رفع کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با بیان اینکه باید موانع فکری و فرهنگی و همچنین موانع اقتصادی ازدواج جوانان برداشته شود، خاطرنشان کرد: زندگی به رنگ خدا  یکی از طرح هایی است که در اوقاف پیگیری می شود و این طرح در راستای نهادینه شدن سبک زندگی ایرانی و اسلامی است و از ظرفیت 50 مبلغ دینی و روحانیون در این طرح استفاده شده است.

وی به تفاهم نامه اوقاف و مجمع توسعه ازدواج آسان جوانان مهر اشاره کرد و بیان کرد: در بستر این تفاهم نامه امیدواریم بتوانیم در حوزه مشاوره و رفع مشکلات ازدواج جوانان گام برداریم.

 

برچسب ها:



دیدگاه
دیدگاه شما :