فایبرسمنت فایبرسمنت برد تولید کننده فایبرسمنت فایبرسمنت ایرانی لیست قیمت فایبرسمنت قیمت فایبرسمنت سمنت بورد سمنت برد فروش فایبرسمنت فروش فایبرسمنت نمای فایبر سمنت سمنت برد طرح چوب
×
سبد خرید

sample42

طرح جهیزیه ارزان

sample42

وام خرید خودرو

sample42

وام خرید جهیزیه

sample42

وام خدمات ازدواج

sample42

طرح ماه عسل

نشست اعضای مجمع خیرین ازدواج استان و شورای شهر گرگان

۲/مرداد/۱۳۹۹
اخبار -
بدون دیدگاه

نشست اعضای مجمع خیرین ازدواج استان و اعضای شورای شهر گرگان بمناسبت هفته ازدواج

مشکل ازدواج جوانان به یک بحران ملی تبدیل شده است

ظهر روزچهارشنبه یکم مرداد به مناسبت آغاز هفته ازدواج نشستی در صحن شورای شهر با حضور جناب آقا ملایی ریاست شورای شهر، اعضای محترم شورا، جناب محمد علی محمدی نیک رئیس دبیرخانه مجمع خیرین ازدواج کشور و اعضاء مجمع خیرین ازدواج استان شکل گرفت.

محمد علی محمدی نیک با تبریک ازدواج فرخنده امام علی (ع) و بانو حضرت فاطمه زهرا و ضمن تشکر از ریاست شورای شهر گرگان، بیان کردند شرایط ازدواج کشور بسیار دشوار است و برای از بین بردن این موانع و مشکلات و تسهیل ازدواج جوانان باید از تمامی ظرفیت ها استفاده کرد زیرا با توجه به غفلتی که در این زمینه شکل گرفته است جامعه ما با رشد چشم گیری از جوانان در آستانه ازدواج روبه رو        می باشد. محمدی نیک با اشاره به ابلاغیه مقام معظم رهبری در رابطه با تحکیم بنیان خانواده و تسهیل ازدواج جوانان تاکید کرد برای تحقق این امر نیاز به یک اهتمام جدی می باشد.

ایشان همچین در پایان سخنان خود اظهار داشتند مشکل ازدواج جوانان منحصر به قشر و خانواده خاصی نمی باشد و در جامعه همه گیر شده است . مشکل ازدواج جوانان به یک بحران ملی تبدیل شده است و همه ما وظیفه داریم به بذاعت خود ، سهم و تکلیف خود را به حوزه ازدواج و خانواده ادا نماییم.

در پایان این نشست با اعطای لوح سپاس از اعضای مجمع خیرین ازدواج تقدیر و تشکر بعمل آمد.

 

 

 

 

برچسب ها:



دیدگاه
دیدگاه شما :