فایبرسمنت فایبرسمنت برد تولید کننده فایبرسمنت فایبرسمنت ایرانی لیست قیمت فایبرسمنت قیمت فایبرسمنت سمنت بورد سمنت برد فروش فایبرسمنت فروش فایبرسمنت نمای فایبر سمنت سمنت برد طرح چوب
×
سبد خرید

sample42

طرح جهیزیه ارزان

sample42

وام خرید خودرو

sample42

وام خرید جهیزیه

sample42

وام خدمات ازدواج

sample42

طرح ماه عسل

تبریک مدیرعامل مجمع ازدواج جوانان به مناسبت هفته ازدواج

۲۲/تیر/۱۴۰۰
اخبار -
بدون دیدگاه

قال رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم: ما استفاد امرء فائدة بعدالاسلام افضل من زوجة مسلمة تسره اذا  نظر الیها ، تطیعه اذا امرهاوتحفظه اذا غاب عنها فی نفسها و ماله.

پیامبر خدا صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: پس از اسلام،هیچ نعمتی برای مرد بهتر از زن مسلمانی نیست که  هرگاه به او بنگرد، مسرورش  کند وهر گاه به او فرمان دهد، اطاعتش نماید و در غیا ب اوحافظ ناموس  و مالش باشد(من لا یحضره الفقیه، ج. 3، ص. 255)

نکاح، سنت رسول خدا (ص) است و جزء نیازهای بشر  به  شمار می آید. در کشور ما،  با توجه به تبعات شرایط  اقتصادی ناشی  از تحریمها و ناهموار بودن  بستر اشتغال و معیشت  برای جوانان، متأسفانه سن ازدواج بالا  رفته  و میزان وقوع این رخداد  حیاتی در جامعه  روبه  کاهش نهاده است . لذا اهتمام به افزایش  ازدواج و کمک به جوانان برای تشکیل زندگی،وظیفه ای همگانی و خداپسندانه برای آحاد جامعه بالاخص خیرین است. وساطت بر ای ازدواج دو جوان و قرار دادن شرایط معقول برای زندگی  آنان  نه  تنها ازدواج  را آسان می کند، بلکه نزد خداوند نیز بسیار پسندید ه است .

همچنین،تغییردر افکارعمومی درباره  ازدواج و فرزندآوری پیامدهای مهمی در سیاست و اجتماع دارد. از اینرو برنامه ریزی و سیاست گذاری  باید  با آگاهی و علم  نسبت  به این تغییرات در حاکمیت صورت گیرد.ازدواج یک پدیده اجتماعی  بسیار حساس و تعیین کننده است  و نقش  مشاوره و  آموزشهای  پیش از ازدواج  در این ارتباط، خیلی حیاتی و  ضروری  است  و می تواند  راهبرد  بسیار  مهمی  در  کاهش  طلاق و حمایت ازازدواج سالم  باشد.

 

اینجانب نیز به نوبه ی خود آغاز هفته ی ازدواج و سالروز بزرگداشت این پیوند مبارک راتبریک وتهنیت عرض   نموده، هم چینین از خیرین، فعالین و خادمین حوزه ازدواج،  سازمان  های مردم  نهاد و  دستگاه های  اجرایی مرتبط که خالصانه در جهت آسان سازی ازدواج جوانان فعالیت می نمایند تقدیر و تشکر به عمل می آورم.

 

برچسب ها:



دیدگاه
دیدگاه شما :