فایبرسمنت فایبرسمنت برد تولید کننده فایبرسمنت فایبرسمنت ایرانی لیست قیمت فایبرسمنت قیمت فایبرسمنت سمنت بورد سمنت برد فروش فایبرسمنت فروش فایبرسمنت نمای فایبر سمنت سمنت برد طرح چوب
×
سبد خرید

sample42

طرح جهیزیه ارزان

sample42

وام خرید خودرو

sample42

وام خرید جهیزیه

sample42

وام خدمات ازدواج

sample42

طرح ماه عسل

طلاق درتهران 10درصد کاهش یافت

۱۴/آذر/۱۳۹۶
اخبار -
بدون دیدگاه

طلاق درتهران 10درصد کاهش یافت : مجمع ترویج و توسعه ازدواج آسان جوانان مهر، از استانداری تهران، سیاوش شهریور روز دوشنبه در جمع خبرنگاران بدون ذکر آماری دراین خصوص افزود: البته دراین مدت شاهد کاهش آمار واقعه ازدواج نیز در سطح استان تهران بوده ایم.

طلاق درتهران 10درصد کاهش یافت
وی با بیان اینکه تلاش ما این است که 2 برنامه مهم را در استان تهران برای کاهش آسیب های اجتماعی انجام دهیم، اظهار کرد: اولین برنامه این است که از همه نیروها، امکانات و ظرفیت های موجود استان تهران برای هم‌افزایی، هماهنگی و همکاری متقابل برای انجام یک کار ویژه در حوزه مداخله و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی استفاده کنیم.
وی تصریح کرد: اقدام دوم این است که بتوانیم نظریه های کارشناسان دستگاه های مختلف را در حوزه های پیشگیری در همه بخش ها شنیده و مورد استفاده قرار دهیم و همچنین این نظریه ها را در صورتی که کارکردهای ملی و استانی داشته باشد از طریق بخشنامه به سایر دستگاه ها ابلاغ کنیم.


شهریور افزود: باید در حوزه آموزش و مشاوره های پیش از ازدواج برای افراد جامعه و کارمندان دستگاه ها اقداماتی در استان تهران و سراسر کشور انجام دهیم.
وی بر لزوم استفاده از ظرفیت فضای مجازی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی تاکید کرد و افزود: ما باید از فضای مجازی به عنوان یک سرمایه اجتماعی در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی استفاده کنیم و بتوانیم شیوه‌های تربیتی را از این رویکرد کم هزینه به مردم ارایه و معرفی کنیم.
شهریور با بیان اینکه ما باید شیوه های سبک زندگی و مهارت های زندگی را به دانش آموزان آموزش دهیم، تصریح کرد: قطعا راه سومی را که باید جدا از پیشگیری و مداخله مدنظر داشته باشیم، توانمندسازی و ارایه آموزش های کیفی برای کامیابی در زندگی برای همه مردم به ویژه نسل نو، دانش آموزان و دانشجویان است.
وی با بیان اینکه حاشیه نشینی، اعتیاد و مفاسد اخلاقی از جمله آسیب های مورد توجه در ستاد فرهنگی اجتماعی و مدیریت و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی استان تهران است، اظهار کرد: ما این آسیب ها را به صورت تخصصی و بخشی بررسی می کنیم تا در همه حوزه ها به توفیقات خوبی نایل شویم.

مجمع ترویج و توسعه ازدواج آسان جوانان مهر ، ارائه دهنده خدمات مختلفی در زمینه ازدواج جوانان می باشد.

مجمع توسعه و ترویج ازدواج جوانان ( ezdevajjavanan.ir )، از سال 1380 تاسیس، در راستای تحقق اصل دهم قانون اساسی و تحقق مصوبه 564 شورای عالی انقلاب فرهنگی ، با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان و اسلامی و تحکیم بنیاد خانواده و رفع موانع و مشکلات موجود در ازدواج جوانان ، فعالیت خود را با بهره مندی از نظرات و پیشنهادات علماء، کارشناسان و صاحب نظران آغاز نمود.

ازدواج آسان | مجمع ازدواج اسان  توسعه و ترویج ازدواج آسان | فرهنگ ازدواج آسان | ازدواج  آسان جوانان | طرح ماه عسل ازدواج آسان | طرح جهیزیه ازدواج آسان

 

برچسب ها:



دیدگاه
دیدگاه شما :