فایبرسمنت فایبرسمنت برد تولید کننده فایبرسمنت فایبرسمنت ایرانی لیست قیمت فایبرسمنت قیمت فایبرسمنت سمنت بورد سمنت برد فروش فایبرسمنت فروش فایبرسمنت نمای فایبر سمنت سمنت برد طرح چوب
×
سبد خرید

sample42

طرح جهیزیه ارزان

sample42

وام خرید خودرو

sample42

وام خرید جهیزیه

sample42

وام خدمات ازدواج

sample42

طرح ماه عسل

احوالات حاکم برجامعه ازدواج جوانان را به تعویق انداخته است

۱/بهمن/۱۳۹۶
اخبار -
بدون دیدگاه

احوالات حاکم برجامعه ازدواج جوانان را به تعویق انداخته است : حجت‌الاسلام سید شمس‌الدین موسوی شالی امام جمعه موقت شهرستان شال، پیرامون بالارفتن سن ازدواج جوانان اظهار کرد: معضلات ازدواج جوانان یکی از مهم‌ترین معضلات امروز کشور است.


وی تبیین کرد: رفع معضلات ازدواج جوانان تنها با یک راهکار حل‌ شدنی نیست و باید از نظر اقتصادی و غیراقتصادی شرایط جامعه را برای ازدواج جوانان آماده کنیم.

احوالات حاکم برجامعه ازدواج جوانان را به تعویق انداخته است


امام جمعه موقت شهرستان شال مطرح کرد: امروز فضای جامعه به گونه‌ای است که خود مانعی بزرگ برای ازدواج به موقع جوانان می‌باشد لذا باید از نظر فرهنگی نیز به موضوع ازدواج جوانان دقت داشته و جوانان را به ازدواج به‌موقع تشویق کنیم.

عامل مهم در بالارفتن سن ازدواج


موسوی‌شالی دو موضوع سربازی و تحصیلات عالیه را دو عامل مهم در بالارفتن سن ازدواج در میان پسران عنوان کرد و گفت:
وی ادامه داد:
امام جمعه موقت شهرستان شال توضیح داد: تغییر سبک زندگی و باور جوانان به اهمیت آماده بودن تمام مایحتاج زندگی در بدو شروع زندگی یکی دیگر از دلایل بالارفتن سن ازدواج در میان جوانان می‌باشد.
موسوی‌شالی اضافه کرد: در گذشته جوانان زندگی خود را با حمایت پدر و مادر آغاز کرده و کم‌کم به تکمیل زندگی خود می‌پرداختند ولی در جامعه امروز جوانان بر این باورند که باید به صورت کاملا مستقل و فراهم شدن تمام شرایط مالی، اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی تصمیم به تشکیل زندگی مشترک بگیرند.

مقابله با موانع ازدواج جوانان


وی خاطرنشان کرد: بهترین راهکار برای مقابله با موانع ازدواج جوانان و تشویق آن‌ها به ازدواج آن است که تمام کارها و تصمیم‌گیری های مردم و تمام نظام از جمله قوه مقننه، مجریه و قضائیه جهت‌گیری فرهنگی داشته باشد.


امام جمعه موقت شهرستان شال در خاتمه متذکر شد: برای غلبه بر مشکلات و معضلات امروز جامعه می‌بایست همه کارها در سمت و سوی انقلاب فرهنگی باشد.

ازدواج آسان | مجمع ازدواج اسان  توسعه و ترویج ازدواج آسان | فرهنگ ازدواج آسان | ازدواج  آسان جوانان  | طرح ازدواج آسان

برچسب ها:



دیدگاه
دیدگاه شما :