فایبرسمنت فایبرسمنت برد تولید کننده فایبرسمنت فایبرسمنت ایرانی لیست قیمت فایبرسمنت قیمت فایبرسمنت سمنت بورد سمنت برد فروش فایبرسمنت فروش فایبرسمنت نمای فایبر سمنت سمنت برد طرح چوب
×
سبد خرید

sample42

طرح جهیزیه ارزان

sample42

وام خرید خودرو

sample42

وام خرید جهیزیه

sample42

وام خدمات ازدواج

sample42

طرح ماه عسل

حضور مهندس تندگویان ( معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ) در استان گلستان

۱۰/اسفند/۱۳۹۶
اخبار -
بدون دیدگاه

بازدید تندگویان از شرکت تعاونی مصرف زوجین

محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان از شعبه گلستان شرکت تعاونی مصرف زوجین بازدید کرد.

تندگویان در این بازدید ضمن تقدیر از راه اندازی این تعاونی و خدمات آن از آن به عنوان اقدامی ارزنده در حوزه خدمت رسانی به جوانان یاد کرد.
تند گویان با بیان حمایت معاونت ساماندهی امور جوانان از طرح های خدماتی برای جوانان تاکید کرد: برای خدمت رسانی به جوانان آماده حمایت از طرح ها و برنامه های سازمان های مردم نهاد و سایر فعالین بخش خصوصی هستیم. طرح تعاونی مصرف زوجین باید   به عنوان یک طرح الگویی در سراسر کشور گسترش یابد.
در این بازدید محمدی نیک مدیر عامل مجمع ازدواج آسان جوانان با توضیح فرآیند راه اندازی شرکت تعاونی مصرف زوجین افزود : در اجرای این طرح به دنبال منفعت اقتصادی نبودیم بلکه در راستای تسهیل ازدواج جوانان به دنبال خدمت رسانی به جوانان هستیم.
تا کنون در سه استان شعب تعاونی را راه اندازی کردیم و در صورت حمایت آمادگی داریم تا در تمام استان ها شعب استانی را راه اندازی کنیم
.

 

 

 

 

 

 

 

حضور معاون سازماندهی امور جوانان وزارت و مدیرکل ورزش و جوانان استان و مدیرعامل هلال احمر استان و مدیر عامل مجمع ازدواج جوانان در ضبط برنامه (نیمه دیگرم)

برچسب ها:



دیدگاه
دیدگاه شما :