فایبرسمنت فایبرسمنت برد تولید کننده فایبرسمنت فایبرسمنت ایرانی لیست قیمت فایبرسمنت قیمت فایبرسمنت سمنت بورد سمنت برد فروش فایبرسمنت فروش فایبرسمنت نمای فایبر سمنت سمنت برد طرح چوب
×
سبد خرید

sample42

طرح جهیزیه ارزان

sample42

وام خرید خودرو

sample42

وام خرید جهیزیه

sample42

وام خدمات ازدواج

sample42

طرح ماه عسل

شرایط ازدواج برای دانشجویان پیام نور آسان می شود

۲/دی/۱۳۹۷
اخبار -
بدون دیدگاه

شرایط ازدواج برای دانشجویان پیام نور آسان می شود.
دانشگاه پیام نور استان گلستان با مجمع ازدواج جوانان استان گلستان  تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.
تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه پیام نور استان گلستان و مجمع ازدواج جوانان ، با حضور دکتر سید بهروز نهضتی، رئیس دانشگاه پیام نور استان و محمد علی محمدی نیک، مدیرعامل مجمع ازدواج جوانان گلستان و تنی چند از مدیران دانشگاه   و مجمع در محل دفتر ریاست دانشگاه به امضای طرفین رسید.

 


نهضتی، رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان  دراین  مراسم  گفت: دانشگاه پیام نور استان  در راستای تسهیل  ازدواج دانشجویان اقدام به امضای تفاهم نامه با مجمع ازدواج جوانان نموده است.
وی رفع موانع و مشکلات ازدواج دانشجویی، ترویج فرهنگ ازدواج آسان و اسلامی، ایجاد و تقویت فضای مشارکت عمومی و ارتقاء سطح تعاون و همکاری های گروهی را از دیگر اهداف این تفاهم نامه عنوان نمود.
نهضتی  به برخی تعهدات مطرح شده در این تفاهم نامه اشاره کرد و گفت: تامین تسهیلات خرید جهیزیه تا سقف سیصد میلیون ریال و تامین تسهیلات برگزاری مراسم جشن عقد یا عروسی تا سقف سیصد میلیون ریال از جمله این تعهدات می باشد.
همچنین محمدی نیک مدیر عامل مجمع ازدواج جوانان نیز با ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهمنامه مشارکت فعالانه و فراگیر آحاد مختلف جامعه و دستگاههای اجرایی و متولیان فرهنگ عمومی را ضرورت رفع مشکلات ازدواج دانسته و بهرمندی از ظرفیت پژوهشی و حمایت از پایان نامه های مرتبط با حوزه ازدواج جوانان و خانواده را از جمله دستاوردهای این تفاهم دانستند.
گفتنی است، این تفاهم نامه برای مدت زمان یک  سال به امضا رسید که با توافق طرفین نیز قابل تمدید است.

 

 

برچسب ها:



دیدگاه
دیدگاه شما :