فایبرسمنت فایبرسمنت برد تولید کننده فایبرسمنت فایبرسمنت ایرانی لیست قیمت فایبرسمنت قیمت فایبرسمنت سمنت بورد سمنت برد فروش فایبرسمنت فروش فایبرسمنت نمای فایبر سمنت سمنت برد طرح چوب
×
سبد خرید

sample42

طرح جهیزیه ارزان

sample42

وام خرید خودرو

sample42

وام خرید جهیزیه

sample42

وام خدمات ازدواج

sample42

طرح ماه عسل

نشست وزیر ورزش و جوانان با مجمع ملی خیرین ازدواج به مناسبت هفته ازدواج

۷/مرداد/۱۳۹۹
اخبار -
بدون دیدگاه

دکتر سلطانی فر در نشست صمیمی با اعضای مجمع ملی خیرین ازدواج با تشکر از اقدامات موثر خیرین ازدواج در همه حوزه ها گفت: امیدوارم این همکاری ها و همگرایی ها موجب حل مشکلات ازدواج جوانان باشد.

سلطانی فر با اشاره به پیشنهادات خوب اعضای مجمع ملی خیرین ازدواج گفت: باورمان بر این است که در وهله اول آنی ترین نیازهای زوج های جوان را تامین کنیم و بر این اساس تمرکز ویژه‌ای بر تسهیلات ازدواج و افزایش سالانه آن داریم.

وی ادامه داد: در سال ۹۲ جمعاً ۲۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج داده شده که با استقرار دولت تدبیر و امید این وام ابتدا به ۱۰ میلیون تومان و سپس به ۱۵ میلیون تومان و سال گذشته به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد و امسال نیز این وام به ۵۰ میلیون تومان برای هر فرد افزایش پیدا کرد. در سال گذشته ۵۰۰ هزار زوج یعنی یک میلیون نفر تسهیلات ازدواج دریافت کردند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به آمارهای متقاضیان وام ازدواج گفت: این شبهه برای ما به وجود آمد که عده‌ای با افزایش وام ازدواج از این تسهیلات سوء استفاده می کنند و بر این اساس پیشنهادی را به دولت ارائه کردیم و قرار شد بانک مرکزی دستورالعمل پیشنهادی وام ازدواج را به زودی تدوین و اعلام کند.

سلطانی فر با اشاره به مشکلات مسکن جوانان اظهار داشت: می توان خانه های اجاره ای در سه تا پنج سال اولیه زندگی و برخی مسکن های کوچک در اختیار جوانان قرار داد.

دبیر ستاد ملی هفته ازدواج در این نشست با بیان اینکه در گذشته فعالیت مجمع خیرین در شهرستان ها با آورده ابتدائی ۵۰۰ میلیون تومان محقق می شد، اظهار داشت؛ این مانع عظیم اکنون حذف شده بطوریکه با حذف این مانع اصلی، ۲۶ مجمع خیرین ازدواج در استان ها فعالیت می کنند.

اعظم کریمی اهمیت ازدواج آسان را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: محوریت برنامه های امسال بدلیل شرایط شیوع کرونا و وضعیت اقتصادی و نیاز سنجی که صورت گرفت، استفاده از مشارکت مردم و خیرین در ازدواج است که مغفول واقع شده بود به همین دلیل پویش ملی ازدواج راه اندازی شد.

دبیر ستاد ملی هفته ازدواج از راه اندازی دبیرخانه مجمع ملی خیرین ازدواج خبر داد و تصریح کرد: این دبیرخانه با حضور مستمر خیرین ازدواج از سراسر کشور همراه است تا جاییکه انسجام در فعالیت ها را به همراه داشته است.

این مقام مسئول ساخت خانه های عقد و ساخت منازل مسکونی را از دیگر بازخوردهای مثبت فعالیت مجمع ملی خیرین ازدواج عنوان کرد.

دبیر ستاد ملی هفته ازدواج گفت : برای پویش ملی ازدواج جوانان تا کنون ٨ هزار و دویست بسته جهیزیه از طرف خیرین اهدا شده است.

کریمی اعتماد بوجود آمده بین معاونت جوانان و خیرین ازدواج را بسیار مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت : این اعتماد مَی تواند زمینه اتفاقات بهتر برای ازدواج آسان در جامعه را بوجود آورد.

نشست مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و معاون امور جوانان با اعضای مجمع ملی خیرین ازدواج به مناسبت هفته ملی ازدواج در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد. در این نشست اعظم کریمی مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی جوانان و دبیر ستاد هفته ملی ازدواج و همچنین ۲ نفر از اعضای مجمع ملی خیرین ازدواج به ارائه گزارشی از اقدامات خیرین ازدواج در کشور پرداختند.

 

 

 

 

برچسب ها:



دیدگاه
دیدگاه شما :