فایبرسمنت فایبرسمنت برد تولید کننده فایبرسمنت فایبرسمنت ایرانی لیست قیمت فایبرسمنت قیمت فایبرسمنت سمنت بورد سمنت برد فروش فایبرسمنت فروش فایبرسمنت نمای فایبر سمنت سمنت برد طرح چوب
×
سبد خرید

sample42

طرح جهیزیه ارزان

sample42

وام خرید خودرو

sample42

وام خرید جهیزیه

sample42

وام خدمات ازدواج

sample42

طرح ماه عسل

سازمانهای مردم نهاد چشم بینا، قلب تپنده و مهر جاری جامعه اند

۲۲/مرداد/۱۳۹۹
اخبار -
بدون دیدگاه

بیانیه نماینده سازمانهای مردم نهاد در شورای توسعه و حمایت استانداری در خصوص هفته تشکل ها

« سازمانهای مردم نهاد چشم بینا، قلب تپنده و مهر جاری جامعه اند »

اعتماد اجتماعی نقطه عطفی برای شروع مشارکت اجتماعی در جامعه می باشد و با مشارکت اجتماعی ، سرمایه های اجتماعی جامعه  بصورت سازمانهای مردم نهاد قدرت بروز و ظهور پیدا کرده و زمینه توسعه را فراهم می نماید.

سمنها ، نهادهای خود جوش مدنی هستند که رفع مشکلات همنوعان را وظیفه خود و رسیدن به آرمان های جامعه والا و عاری از مشکلات را هدف نهایی خود می دانندکه همیار و همگام با دردهای اجتماعی در جامعه قدم بر می دارند.

سازمان‌های مردم‌نهاد با افزایش کارایی، اثربخشی و انعطاف‌پذیری در اجرای برنامه‌ها در سطح جامعه و با قبول نقش‌های متفاوت در کنار دولت می‌توانند نقش مهم و اثرگذاری را در توسعه ایفا کنند.

توانایی این سازمان‌ها در ابتکار و خلاقیت، انعطاف‌پذیری بالا، پاسخگویی سریع‌تر به نیاز‌های محلی و منطقه‌ای، دسترسی بیشتر به گروه‌های هدف و آسیب‌پذیر، ارائه خدمات مناسب، انتقال سریع مطالبات مردمی به دولت و پیگیری تا حصول نتیجه، آن‌ها را به‌عنوان بازوان قدرتمند دولت در نیل به اهداف توسعه پایدار معرفی می‌کند. به بیان واقع بینانه تر می شود گفت سمنها قلب تپنده و موتور پیشران توسعه  یک جامعه اند .در واقع فرایند توسعه پایدار وقتی با ثبات و موفق است که با اقزایش مشارکت نهادهای مردمی همراه باشد.

بر همین اساس جا دارد قدر دان آن بخش از دستگاههای اجرایی باشیم که با شناخت این ظرفیت عظیم زمینه مشارکت فعالانه سازمانهای مردم نهاد را فراهم  نموده و همچنین سایر دستگاههای اجرایی را دعوت نماییم زمینه بهرمندی از برکت وجود و خدمات خالصانه سمنها را فراهم نمایند.

اینجانب  22مرداد ماه (روز تشکلها و مشارکت اجتماعی ) ، را به دبیران و اعضای پرتلاش سازمانهای مردم نهاد و همه فعالان اجتماعی تبریک گفته و سر تعظیم بر تلاشهای صادقانه و خالصانه شما عزیزان گرانمایه فرود می آورم .

 

با تقدیم احترام : محمدی نیک

نماینده سازمانهای مردم نهاد در شورای توسعه و حمایت استانداری

برچسب ها:



دیدگاه
دیدگاه شما :