فایبرسمنت فایبرسمنت برد تولید کننده فایبرسمنت فایبرسمنت ایرانی لیست قیمت فایبرسمنت قیمت فایبرسمنت سمنت بورد سمنت برد فروش فایبرسمنت فروش فایبرسمنت نمای فایبر سمنت سمنت برد طرح چوب
×
سبد خرید

sample42

طرح جهیزیه ارزان

sample42

وام خرید خودرو

sample42

وام خرید جهیزیه

sample42

وام خدمات ازدواج

sample42

طرح ماه عسل

اهدا12سری جهیزیه به12زوج گلستانی باهمکاری اداره اوقاف و امور خیریه استان.

۱۶/فروردین/۱۴۰۲
اخبار -
بدون دیدگاه

12 زوج گلستانی به همت واقفان و مجمع خیرین ازدواج کشور بدون تشریفات به خانه بخت رفتند.

در سالروز میلاد کریم اهل بیت(ع) و به همت مجمع خیرین ازدواج و واقفان خیراندیش مراسم جشن ازدواج آسان  12 زوج گلستانی برگزار شد و این افراد بدون تشریفات به خانه بخت رفتند.

سرپرست مجمع ملی خیرین ازدواج کشور نیز در این‌ مراسم اظهار کرد: امروز با توجه به شرایط خاص کشور مشارکت خیرین در همه عرصه ها به ویژه در ازدواج جوانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

حجت الاسلام «محمدباقر جلالی» با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی جامعه امروز در وصف ازدواج است، افزود: به مردم توصیه می‌کنیم در امر ازدواج به کمک جوانان بیایند، امسال با هدف ترویج فرهنگ ازدواج آسان 10 الی 15 هزار سری جهیزیه با همت خیرین به نوعروسان سطح کشور اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیشتر هزینه جهیزیه های اهدایی توسط خیرین تأمین می شود، بیان کرد: در برخی از استان ها بعضی از ادارات نیز در این امر خداپسندانه با ما مشارکت دارند که در استان گلستان اداره کل اوقاف و امور خیریه برای کمک به ازدواج جوانان در کنار ما قرار گرفت و این برنامه به صورت مشارکتی برگزار شد.

جلالی با بیان اینکه در سال 1401 دو الی سه برنامه مشابه دیگر در استان گلستان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: برای اهدای جهیزیه به زوج های جوان معمولاً ابتدای کار مبلغ بسیار اندکی از آنها گرفته می شود و مابقی آن توسط خیرین تأمین می شود، در این طرح اقلام ضروری را تأمین کرده و تحویل زوج های جوان می دهیم.

برچسب ها:



دیدگاه
دیدگاه شما :