فایبرسمنت فایبرسمنت برد تولید کننده فایبرسمنت فایبرسمنت ایرانی لیست قیمت فایبرسمنت قیمت فایبرسمنت سمنت بورد سمنت برد فروش فایبرسمنت فروش فایبرسمنت نمای فایبر سمنت سمنت برد طرح چوب
×
سبد خرید

sample42

طرح جهیزیه ارزان

sample42

وام خرید خودرو

sample42

وام خرید جهیزیه

sample42

وام خدمات ازدواج

sample42

طرح ماه عسل

پیام تبریک مدیر عامل مجمع توسعه و ترویج ازدواج جوانان به مناسبت هفته ازدواج

۳۰/خرداد/۱۴۰۲
اخبار -
بدون دیدگاه

یکم ذی‌الحجه مصادف با سالروز ازدواج نورانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) و آغاز هفته ازدواج می باشد.  در این روز فرخنده، حضرت علی (ع) با برترین بانوی جهان حضرت زهرا(س)، پیمان عشق بست و خدا، والاترین فرستاده خویش را بر این پیمان گواه گرفت. 
امید که با تأسی از این ازدواج نظاره گر ازدواج هایی به هنگام، آگاهانه، پایدار باشیم و در راستای تحکیم و تعالی بنیان خانواده، جامعه ای معنوی، پویا، اخلاق محور و دین باور را به منصه ظهور برسانیم.

بزرگداشت این هفته  فرصت ارزشمندی است به منظور بررسی مشکلات حوزه ازدواج جوانان، ترویج ازدواج و آسان سازی شرایط ازدواج ، فرصتی که می تواند کلیه سازمانها و ادارات دولتی، خصوصی و مردم نهاد را که در این رسالت مهم نقش دارند گردهم آورد و نوید تصمیماتی باشد برای آینده بهتر نسل جوان که به فرموده و تاکید مقام معظم رهبری سرمایه های کشور هستند.

اینجانب این روز مبارک را به همگان تبریک عرض می نمایم و سلامتی و توفیق را برای کلیه زوج های جوان و تازه واردان عرصه ازدواج آرزو می کنم.
ضمن تشکر و قدردانی ویژه از خیرین ، خادمین ، فعالین حوزه ازدواج جوانان و اعضای مجمع خیرین ازدواج در سراسر کشور  که بی وقفه در جهت آسان سازی ازدواج جوانان فعالیت می کنند.

محمد علی محمدی نیک 

????????رئیس هیئت مدیره مجمع ملی خیرین ازدواج جوانان 
????????مدیرعامل مجمع توسعه و ترویج ازدواج جوانان

برچسب ها:



دیدگاه
دیدگاه شما :