فایبرسمنت فایبرسمنت برد تولید کننده فایبرسمنت فایبرسمنت ایرانی لیست قیمت فایبرسمنت قیمت فایبرسمنت سمنت بورد سمنت برد فروش فایبرسمنت فروش فایبرسمنت نمای فایبر سمنت سمنت برد طرح چوب
×
سبد خرید

sample42

طرح جهیزیه ارزان

sample42

وام خرید خودرو

sample42

وام خرید جهیزیه

sample42

وام خدمات ازدواج

sample42

طرح ماه عسل

مراسم ازدواج دانشجویی "جشن وصال" در دانشگاه علوم پزشکی گلستان

۲۶/تیر/۱۴۰۲
اخبار -
بدون دیدگاه

مراسم ازدواج دانشجویی "جشن وصال" در دانشگاه علوم پزشکی گلستان برگزار گردید 
 مراسم ازدواج دانشجویی جشن وصال روز سه شنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور جمعی از مسئولین و زوجین دانشجو و خانواده های در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار شد .
در این مراسم پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید دکتر عظیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ضمن تبریک به مناسبت عید سعید غدیر خم و تشکر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم که در جهت تحقق شعار جوانی جمعیت که مورد تاکید مقام معظم رهبری است که همانا یکی از مولفه های آن تسهیل در امور مربوط به ازدواج است گفت: در این گونه مراسمات شایسته و سزاوار است خیرین نیز در این امر خداپسندانه شرکت نمایند. 
حجت الاسلام و المسلمین صمدیاری در ادامه این مراسم گفت: یکی از نکات مهم در ازدواج دانشجویی آشنایی و شناخت طرفین است . گاهی اوقات ما در  زندگی دچار مشکل می‌شویم. ریشه این مشکلات عدم شناخت خود و طرف مقابل است . امام علی علیه السلام میفرمایند : در عجبم از کسی که خودش را نشناخته چگونه می تواند خدا را بشناسد . یکی از مشکلاتی که در زندگی بوجود می آید انتظاراتی است که ما از دیگران داریم .  
 

 

 

برچسب ها:



دیدگاه
دیدگاه شما :